dissabte, d’octubre 23, 2004

 

Cap de setmana sola

Ja hem pogut comprobar tots plegats com m'he oblidat completament del blog durant la setmana. Ha sigut per falta de connexió a internet durant les meves hores lliures, i que a sobre, aquesta setmana no han sigut moltes...
Ahir vaig arribar a casa (casa dels meus pares) i no hi ha ningú. Estic sola tot el cap de setmana. Però això ja no em suposa l'alegria que em podia suposar fa uns anys, quan no vivia sola. Aquella alegria de voler fer tot el que quan no estàs sola no pots fer... Ara ves, és bastant avorrit.
Comments:
Home, jo em faig gran, sí, però tu també, eh? no fotem! Tu, jo i tothom. No toquis aquest tema que ahir amb això de fer anys vaig passar per una petita depressió.... jeje
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?