dissabte, d’octubre 30, 2004

 

Qui recorda les pessetes?

Vull explicar-vos una anècdota que ja fa temps què em va passar i que em va deixar sense paraules. L’hivern passat, és a dir, a finals de l’any 2003 (deixo la data clara perquè és essencial en l’anèdota), vaig anar a fer un tomb pel mercat dels dissabtes de la Seu d’Urgell. I en aquesta vila deuen anar una mica atrassats perquè sinó no m’explico el que vaig veure. En una de les paradetes (crec que era de fruites i verdures) i havia un cartell (un cartró escrit amb retolador) que posava: “S’accepten pessetes”. Lo primer que vaig pensar va ser: llàstima, m’he deixat la càmera a casa... si no porto una foto del cartell amb un diari del dia al costat, ningú em creurà... El cas és que no tinc cap foto, però us dono la meva paraula que vaig veure aquest cartell quasi dos anys després de la desaparició de les pessetes....
Comments: Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?